PALVELUIDEN KÄYTTÖ- JA TOIMITUSEHDOT
PALVELUIDEN KÄYTTÖ- JA TOIMITUSEHDOT
Jyväskylän Koirauimala Oy (y-tunnus 3268615-8) myy palveluita yksityishenkilöille Suomeen.
Yhteystiedot:
Sähköposti: linda(at)jklkoirauimala.fi
Puhelin: 050 3305 023
Käyntiosoite: Varastotie 3, 40250 Jyväskylä
Postiosoite: Erkintie 18, 40930 Kinkomaa
1. KÄYTTÖEHTOJEN HYVÄKSYMINEN
Palveluiden käyttöehdot koskevat kaikkia ajanvarauksia riippumatta siitä, millä välineellä ajanvaraus on tehty sekä muita ajanvarausjärjestelmän kautta tehtyjä ostoja. Varaamalla ajan hyväksyt Jyväskylän Koirauimala Oy:n (y-tunnus 3268615-8) palveluiden käyttö- ja toimitusehdot sekä muut palveluehdot kuten hinnat.
2. VARAUKSEN MAKSAMINEN
Maksaminen on mahdollista paikan päällä tai sähköisen ajanvarausjärjestelmän (www.varaaheti.fi/jklkoirauimala) kautta ajan varaamisen yhteydessä. Omatoimiuintien kertakäynnit ja sarjakortit sekä uintitunnit ja -kurssit ovat maksettavissa ainoastaan sähköisessä ajanvarausjärjestelmässä. Ohjatun uinnin sarjakortit ovat ostettavissa ajanvarausjärjestelmässä sekä henkilökunnalta. Lahjakortit ovat ostettavissa henkilökunnalta tai laskulla. Uimalan yksityisvaraukset ovat maksettavissa paikan päällä tai laskulla.
Maksaminen on mahdollista voimassa olevalla sarjakortilla sähköisessä ajanvarausjärjestelmässä varauksen yhteydessä.
Sähköisen ajanvarausjärjestelmän maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut Jyväskylän Koirauimalalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy Jyväskylän Koirauimalan asiakkaan ja Jyväskylän Koirauimalan välille. Jyväskylän Koirauimalan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
3. MAKSUTAVAT
Maksaminen on mahdollista paikan päällä korttimaksulla tai käteisellä tasarahana. Laskulla maksaessa alle 60 € arvoiseen ostokseen lisätään laskutuslisä 5 €.
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
4. VARAUS JA VAHVISTUS
Varaus voidaan tehdä sähköisessä ajanvarausjärjestelmässä tai henkilökunnalta. Onnistuneesta ajanvarauksesta tulee sähköpostitse vahvistusviesti, mikäli asiakas on sallinut varauksia koskevien tietojen lähettämisen.
5. OMIEN TIETOJEN JA VARATTUJEN AIKOJEN TARKISTAMINEN
Omien tietojen katselu ja muokkaaminen on mahdollista sähköisessä ajanvarausjärjestelmässä kohdassa “Oma tili.” Omia varauksia pääsee katsomaan ja muokkaamaan ajanvarausjärjestelmän kohdasta “Omat varaukset.”
6. PERUUTUS JA SAAPUMATTA JÄTTÄMINEN
Varatun ajan voi perua veloituksetta 24 tuntia ennen varattua aikaa. Peruminen tehdään ensisijaisesti sähköisen ajanvarausjärjestelmän kautta. Mikäli varaus on jo maksettu ajanvarauksen yhteydessä, peruminen tehdään sähköpostitse tai puhelimitse. Onnistuneesta peruutuksesta tulee sähköpostitse vahvistusviesti, mikäli asiakas on sallinut varauksia koskevien tietojen lähettämisen.
Peruuttamattomasta ajasta tai myöhästyneestä peruutuksesta pidätämme oikeuden periä varatun palvelun voimassa olevan hinnaston tai sopimuksen mukaisen maksun.
Varatun ajan saa myydä edelleen edellyttäen, että uuden ostajan tiedot ilmoitetaan sähköpostilla omalle uintivalmentajalle tai koirahierojalle taikka omatoimiuintien osalta Anniinalle. Sähköpostimme ovat muotoa etunimi@jklkoirauimala.fi. Ostajan on sitouduttava palveluiden ehtoihin. Voit etsiä varauksellesi ostajaa ilmoittamalla ajan myytäväksi Facebook-ryhmässämme: Jyväskylän Koirauimalan asiakkaat | Facebook
7. MAKSUN PALAUTTAMINEN
Sähköisessä ajanvarausjärjestelmässä maksettu maksu palautetaan ensisijaisesti käytetylle maksutavalle. Mikäli maksutapana on S-Pankki tai Ålandsbanken, sovitaan vaihtoehtoisesta palautustavasta. Ota yhteyttä henkilökuntaan sopiaksesi maksun palauttamisesta.
Sarjakortteja tai lahjakortteja ei vaihdeta rahaksi.
8. TURVALLISUUS
Jyväskylän Koirauimala Oy pyrkii huolehtimaan siitä, että sen tilat ovat turvallisia koirille ja koiranomistajille. Turvallisuuteen vaikuttaa kuitenkin jokaisen vierailijan toiminta, joten uimalassa ja sen alueella on noudatettava sekä nettisivuilla annettuja että henkilökunnan antamia toimintaohjeita. Omatoimiuinneissa on noudatettava palvelua koskevia voimassa olevia sääntöjä. Asiakas on vastuussa voimassa olevien omatoimiuinnin sääntöjen tuntemisesta. Omatoimiuinnin säännöt ovat luettavissa yrityksen nettisivuilla sekä sähköisessä ajanvarausjärjestelmässä.
9. YLIVOIMAINEN ESTE
Jyväskylän Koirauimala Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai palveluiden tarjoamisen estymisestä eikä niiden aiheuttamista välittömistä tai välillisistä haitoista tai menetyksistä.
10. MUUTOKSET PALVELU- JA TOIMITUSEHTOIHIN
Jyväskylän Koirauimala Oy:llä on yksipuolinen oikeus muuttaa hinnastoaan, palvelutarjontaansa sekä palveluiden ehtoja. Ajantasaiset käyttö- ja toimitusehdot sekä muut palveluiden ehdot julkaistaan sähköisessä ajanvarausjärjestelmässä ja nettisivuilla ja olennaisista muutoksista tiedotetaan markkinointiluvan antaneita asiakkaita sähköpostitse. Ajantasaisten käyttö- ja toimitusehtojen ja muiden palveluehtojen seuraaminen on asiakkaan vastuulla. Palveluiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
11. ERIMIELISYYKSIEN RATKAISEMINEN JA OIKEUSPAIKKA
Asiakkaalla on oikeus olla tähän sopimukseen liittyvissä erimielisyyksissä yhteydessä Kilpailu- ja kuluttajaviraston yhteydessä toimivaan Kuluttajaneuvontaan. Kuluttajaneuvonnan yhteystiedot ja ohjeistusta erimielisyyksien ratkaisemiseen löytyy osoitteesta https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta/.
Asiakkaalla on lisäksi oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet Kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ohjeistus valituksen tekemiseksi Kuluttajariitalautakunnalle löytyy Kuluttajariitalautakunnan verkkosivuilta osoitteesta https://www.kuluttajariita.fi/fi/index/ostajalle_1.html.
Asiakas voi myös nostaa tästä sopimuksesta aiheutuvia riitaisuuksia koskevan kanteen Jyväskylän Koirauimalaa vastaan joko Jyväskylän Koirauimala Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa tai sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä Asiakkaan asuinpaikka sijaitsee. Jollei Asiakkaalla ole asuinpaikkaa Suomessa, riitaisuudet käsitellään Jyväskylän Koirauimala Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa.
Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen. Jyväskylän Koirauimala ei siten korvaa asian selvittämisestä aiheutuvia asiamieskuluja.